
Danique Veeneman
Managing Consultant - Altuïtion
Graag nodigen we je uit om op maandag 27 oktober deel te nemen aan wederom een bijzondere en interactieve editie van ons jaarlijkse Customer Experience, Employee Experience en Brand Experience event!
In tijden waarin high-tech, AI, data, en de focus op operational excellence en kostenbeheersing de managementagenda’s bepalen, lijkt persoonlijke aandacht steeds schaarser te worden. En dat terwijl we allemaal weten dat oprechte aandacht de grootste impact heeft op de merkloyaliteit van zowel je klanten als je medewerkers.
Met ijzersterke keynote-sprekers onderbouwen we de waarde van werken vanuit het hoofd én hart. Via acht eveneens prikkelende praktijkcases inspireren we je om dit zelf in jouw organisatie op te pakken. Hoe creëer jij een emotionele connectie met jouw klanten en medewerkers, fysiek en digitaal?
Tijdens het seminar presenteren organisaties die deze slag al hebben gemaakt en nog verder aan het maken zijn hun ervaringen en do’s & don’ts. Zij gaan graag met jou in gesprek over hun 9+ organisatie-reis. Heb jij ook (grote) ambities op het gebied van klant- en medewerkersbelevingsgerichtheid, mis dan niet de vele inspirerende verhalen, best practices en do’s & don’ts en schrijf je meteen in!
Voor € 225,- (excl. BTW) per persoon ervaren jij en je collega’s informatieve presentaties, lessen, topcases en voorbeelden van experts, ervaren vakgenoten en bekende organisaties op het gebied van Customer, Employee en Brand Experience. De bijdrage is voor dekking van de out-of-pocket kosten. De inkomsten die we (na aftrek van de kosten) overhouden gaan volledig naar KiKa!
Het hele Altuïtion-team en ik zouden het geweldig vinden als je erbij bent!
Drie ijzersterke keynotes van Aljan de Boer, Milo Berlijn en Adrian Swinscoe.
De nieuwste inzichten op het gebied van Customer Experience, Employee Experience en Brand Experience.
Topcases van Pensioenfonds PGB, NS, CSU, Picnic, Vrienden van Amstel LIVE, Lush, Bol en ANWB.
Nieuw: We zetten ons collectieve brein in voor KiKa, want kinderen met kanker verdienen de best mogelijke zorg en kans op genezing.
Toonaangevende organisaties hebben een manier gevonden om impactvol te innoveren op het gebied van excellente klantbeleving. Zij weten dankzij een sterke CX- en EX-strategie en uitvoering de relatie met klanten én medewerkers te versterken. Tijdens het seminar presenteren organisaties die deze slag deels al hebben gemaakt en nog verder aan het maken zijn hun ervaringen en do’s & don’ts. Zij gaan graag met jou in gesprek over hun 9+ organisatie-reis.
Managing Consultant - Altuïtion
Managing Consultant - Altuïtion
Head of Inspiration - TrendsActive
Directeur Stichting Kinderen Kankervrij
Stichting Kinderen Kankervrij
Inspirator & cabaretier
Lead Customer Experience Management - Pensioenfonds PGB
Principal Consultant - NS en gepromoveerd in gedragswetenschap, specifiek op wachtbeleving
CEO - CSU
People Operations at Picnic Technologies
Retail Lead - LUSH Nederland
Director and Head of Customer & Partner Experience - Bol
Area Lead Customer- and User Experience & Digitaal Strateeg - ANWB
International Keynote speaker
AFAS Theater Leusden
Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden
Dagvoorzitter namens Altuïtion
Danique Veeneman
Managing Consultant - Altuïtion
Versnellers en vertragers voor een oprecht Customer Centric Culture in je organisatie; Rien gaat graag ‘over links’.
We ontdekken nu waarom.
Rien Brus
Managing Consultant - Altuïtion
Head of Inspiration Aljan de Boer schetst de belangrijkste trends om van menselijkheid en high touch-denken & -doen een onderscheidend vermogen te maken.
Aljan de Boer
Head of Inspiration - TrendsActive
KiKa-directeur Jakolien van Eijk duidt voor welke kernuitdagingen we tijdens het seminar ons collectieve brein kunnen inzetten.
Jakolien van Eijk
Directeur Stichting Kinderen Kankervrij
KiKa gaat voor het maximaal haalbare: 100% kans op genezing van kinderkanker. Laten wij ons hart en hoofd samen inzetten en samen gericht nadenken KiKa’s actuele customer-, employee-, brand- en digital experience-vraagstukken.
KiKa
Stichting Kinderen Kankervrij
Milo Berlijn – goed voor volle theaters – zorgt voor een unieke kijk op ‘High Touch’, met een unieke mix humor, inspiratie en confronterende inzichten.
Milo Berlijn
Inspirator & cabaretier
Ronde 1: Pensioenfonds PGB
Klantgericht transformeren bij Pensioenfonds PGB tijdens de grootste verbouwing van ons pensioenstelsel ooit. Het eerlijke verhaal over rennen, vallen, opstaan en weer doorgaan. En over hoe je met een klein team grote stappen kunt zetten.
Ronde 2 NS
Hoe ons nationale vervoersbedrijf een ijzersterk klantpiramidespel speelt. Over effectief het effectief managen en meten van reizigersbeleving en het outside-in ontwikkelen van de nieuwe generatie dubbeldekstreinen.
Martijn van den Berg
Lead Customer Experience Management - Pensioenfonds PGB
Mark van Hagen
Principal Consultant - NS en gepromoveerd in gedragswetenschap, specifiek op wachtbeleving
Ronde 1: CSU
Als facilitair bedrijf de medewerkerstrots vergroten in een turbulente arbeidsmarkt. Een verhaal over geslaagde innovaties en briljante mislukkingen.
Ronde 2 Picnic
Hoe een supermarkt op wielen binnen begint en buiten wint; een super inspirerende Employee Experience-case.
Diane van Dijk
CEO - CSU
Toon Borren
People Operations at Picnic Technologies
Ronde 1: Wordt nog bekend gemaakt
Ronde 2 LUSH
Een merk-waardig verhaal over een krachtig, dapper en (naar eigen zeggen) soms dwaas cosmetisch bedrijf. Lush focust niet op wat mensen willen, maar op wat ze nodig hebben, wil de nummer 1 in elke categorie zijn, en wil met een cosmetische revolutie de planeet helpen redden.
Carmen van Leth
Retail Lead - LUSH Nederland
Ronde 1: Bol
Hoe blijf je op afstand dichtbij, met een high tech en high touch-strategie? Een even inspirerend als praktisch verhaal over 13,7 miljoen actieve klanten.
Ronde 2 ANWB
ANWB is er voor de voortbewegers. Mensen die niet stil willen staan, maar in beweging komen. ANWB laat zien hoe ze haar digitale klantervaringen op persoonlijke en waardevolle manier innoveert. Een verhaal met veel high-touch praktijkvoorbeelden.
Erik Vercouteren & Jeroen Velthof
Director and Head of Customer & Partner Experience - Bol
Manfred van Gurchom & Coen de Heer
Area Lead Customer- and User Experience & Digitaal Strateeg - ANWB
Jakolien van Eijk
Directeur Stichting Kinderen Kankervrij
Adrian Swinscoe is auteur van de bestsellers ‘How to Wow’ en ‘Punk CX’. Hij is vertegenwoordiger van de ‘human touch’ met daaraan toegevoegd een scheutje nuttige technologie. Adrian is een internationale expert op het gebied van customer centric business, customer experience, en employee engagement. Bovendien is hij meervoudig bijdrager aan Forbes.
Adrian Swinscoe
International Keynote speaker
Handig om te weten
Tijdens de voorbereidingen en op de dag zelf doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jij en de andere gasten alles uit het seminar kunnen halen en tegelijkertijd een gave, relaxte dag hebben.
We ontvangen je met open armen, warme koffie of thee en een grote glimlach.
Alle Altuïten met magenta kleding staan je gedurende voor je klaar en wijzen je desgewenst de weg. Was je van plan om op 27-10 een magenta kledingstuk te dragen: wij houden er ook van, maar wees je bewust dat je vragen op je afgevuurd kunt krijgen. Denk je ‘kom maar op’, dan heten we je van harte welkom in het team!
We zorgen voor een gevarieerd, inhoudelijk sterk programma.
Sit-back-and-relax garantie: om ervoor te zorgen dat jij zoveel mogelijk kunt luisteren, ervaren, netwerken en relaxen, maken de consultants van Altuïtion een report-out van alle sessies.
Ja, inderdaad op een maandag. Heel eerlijk: het is de enige dag in de betreffende periode waarop we tot na 17.00 uur door konden gaan. Op alle andere avonden staat er een show in het AFAS Theater gepland. En we willen graag vasthouden aan ons gewaardeerde ‘Altuïtion Seminar Clubhuis’. Bovendien kun je op deze manier filevrij naar huis. En… het is de maandag ná de herfstvakantie: ideaal om met je collega’s inspiratie op te doen voor het laatste deel van 2025, en natuurlijk 2026!
Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden.
In de parkeergarage onder het AFAS Theater is voldoende parkeergelegenheid inclusief 48 mindervalidenplaatsen en 100 laadplekken. De maximale doorrijhoogte is 4,10 meter. Vanuit de parkeerkelder ga je met de lift of de trap naar boven en kom je uit in de ontvangstfoyer van het theater.
Snel iemand voor de deur afzetten? Rij dan langs de ingang van de parkeergarage naar boven naar de Kiss & Ride.
Volg na het binnenrijden van de parkeerkelder de blauwe verlichting naar de mindervalidenparkeerplaatsen. Er zijn 48 plaatsen. Ook hier is elektrisch opladen mogelijk.
De parkeergarage beschikt over 100 laadplekken voor elektrische auto’s. Deze vind je bij binnenrijden direct aan de rechterzijde. Een plek reserveren is niet mogelijk.
Pak lijn 17 of lijn 217 om snel vanaf Amersfoort CS naar het AFAS Theater te komen. Je stapt dan in de buurt van het AFAS Theater uit en loopt een klein stukje naar de ingang van het theater.
Stadsbus 17 brengt je naar bushalte Bedrijventerrein de Horst (8 minuten lopen).(Bekijk de route)
Stadsbus 217 brengt je naar bushalte Plesmanstraat (5 minuten lopen) of Bedrijventerrein De Horst (8 minuten lopen). Deze rijdt alleen tijdens de spits!
Lopend naar het theater? Kom dan binnen via de hoofdingang. De fietsenstalling vind je rechts van de ingang naar de parkeergarage. Stal je fiets en loop dan naar de hoofdingang van het theater.
Er zijn kluisjes waar je veilig je jas of andere waardevolle spullen kunt opbergen. Je hoeft hier niet voor te betalen.
Ja, er is een gratis WiFi beschikbaar voor gasten.
Er zijn diverse hoekjes en zitjes waar je rustig kunt gaan zitten werken. Deze hoef je niet te reserveren. Heb je behoefte aan een helemaal afgesloten ruimte? Neem dan even contact op met sanne@altuition.nl, dan kijken we wat er eventueel mogelijk is.
Wil je je dag éxtra rustig beginnen, dan ben je al vanaf 8.00 uur van harte welkom in het AFAS-Theater in Leusden en bieden we je voor €15,- een ontbijt- & werkmogelijkheid.
Stuur even een bericht aan sanne@altuition.nl om jouw allergie of dieetwens door te geven, dan informeren wij de keuken om hier rekening mee te houden
Wil je na het seminar en de borrel & hapjes nog uit eten willen gaan met een of meer collega-bezoekers? Hiervoor heeft de chef van het AFAS-theater al zijn favoriete restaurants in de buurt gemarkeerd: https://www.afastheater.nl/restaurants-in-de-buurt
Het AFAS Theater heeft een ringleiding voor doven en slechthorenden. De ringleiding filtert omgevingsgeluid en werkt op basis van inductie. Veel gehoorapparaten ondersteunen dit. Het toestel moet voorzien zijn van een luisterspoel. Deze activeer je door de zogeheten T-stand op het hoortoestel aan te zetten. Deze werkt vanuit de hele zaal.
Jazeker, vraag gerust om een bakje water voor je trouwe viervoeter.
Op iedere etage kan je aangepaste toiletten vinden. Vraag er gerust om bij de hospitality medewerkers. Iedere verdieping is te bereiken via liften die ruim genoeg zijn voor rolstoelen en scootmobiels.
Nee maar het is wel fijn als je ons even informeert. De rolstoelplaatsen zijn aangegeven met een rolstoelicoon.
De parkeergarage beschikt over 48 mindervaliden plaatsen. Reserveren is niet nodig. Ook kan je hier elektrisch laden.
Je kunt met jouw loophulpmiddel tot aan de ingang van de zaal komen. Op last van de brandweer is het niet toegestaan om deze middelen mee de zaal in te nemen. Ons team zal je loophulpmiddel daarom veilig verplaatsen naar een plek buiten de zaal. In de zaal bevinden zich trapjes. Je kunt in principe overal in de zaal zitten, maar op de rijen 7, 8 en 9 hoef je de minste trappen te nemen.
Nee, het theater en het hele terrein van AFAS is rookvrij. Roken doe je buiten de poort
Zet je telefoon alsjeblieft op ‘stil’. Het is erg storend voor de spreker en publiek als deze op geluid staat.
Als het programma is begonnen, brengt onze hospitality jou naar een beschikbare plek.
De luchtkwaliteit in het hele AFAS pand is 24/7 fris en schoon. Dit bereiken we door te ventileren en ioniseren.
Voor € 225,- (excl. BTW) per persoon ervaren jij en je collega’s informatieve presentaties, lessen, topcases en voorbeelden van experts, ervaren vakgenoten en bekende organisaties op het gebied van Customer, Employee en Brand Experience. De bijdrage is voor dekking van de out-of-pocket kosten. De inkomsten die we (na aftrek van de kosten) overhouden gaan volledig naar KiKa!
Het hele Altuïtion-team en ik zouden het geweldig vinden als je erbij bent!