Sluiten
Wat is de Opleiding Customer Journey ESPE™ Master?

In combinatie met een Customer Journey Mapping-project biedt Altuïtion opdrachtgevers de mogelijkheid een of meerdere medewerkers aan te melden voor een Customer Journey ESPE™ Master-opleiding.

Dit opleidingsprogramma bestaat uit vijf modules en stelt deelnemers in staat om zelfstandig nieuwe Customer Journey Mapping-projecten te begeleiden. De opleiding loopt synchroon aan de uitvoering van de Customer Journey, waarbij de deelnemers zo snel mogelijk bij de uitvoering worden betrokken voor een maximaal leereffect.

Modules

De 5 modules zijn:

1. (Verder dan de) touchpointanalyse
Scope, doel en doelgroepbepaling van een Customer Journey;
Analyseren huidige processen en contactmomenten (integrale touchpointanalyse);
Structureren informatie in voorlopige klantprocesstappen.

2. Belevingsinterviews
Begrijpen van onderzoekstechnieken (laddering, metaforen);
Achterhalen (on)bewuste drijfveren, behoeften en (vaak onuitgesproken) verwachtingen;
Doorleven van Belevingsklassiekers™.

3. Belevingsanalyse
Individuele observaties vertalen naar generieke, relevante inzichten en belevingsthema’s;
Vaststellen van de emoties per processtap in een Emotiecurve.

4. Creëren 9+ ideeën en 9+ concepten
Identificeren Momenten van de Waarheid voor de klant;
Genereren 9+ ideeën op basis van Emotional Design Principles.

5. Next Steps
Hulpmiddelen voor het waarmaken van 9+ ideeën;
Hulpmiddelen voor het doorleven en borgen van de klantbeleving;
Inzetten Belevingsklassiekers™ voor nieuwe Customer Journeys.

Altuïtion heeft afgelopen jaren al bijna 200 Customer Journey ESPE™ Masters in-company mogen opleiden.

Stephan van Slooten
Managing Partner

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.





    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.