Meten is weten
Meten we de gewenste klant- en/of medewerkerbeleving structureel en vertalen we deze in relevante KPI’s, zodat we consistent kunnen sturen op verbetering ervan?
Meten we de gewenste klant- en/of medewerkerbeleving structureel en vertalen we deze in relevante KPI’s, zodat we consistent kunnen sturen op verbetering ervan?
Onderdeel van CXPA
Meten is weten. Maar weten organisaties eigenlijk wel wat de drivers zijn van hun gewenste 9+ klant- en/of medewerkerbeleving? Veel organisaties meten veel, maar vaak zijn deze versnipperd waardoor het onduidelijk is wat er precies gemeten wordt en of de huidige metingen ook de drivers bevatten die bijdragen aan de 9+ klantbeleving. Een (hernieuwd) opgebouwd meethuis vanuit de klantbehoeften (emotioneel en functioneel) met bewezen drivers voor relationele -, journey- en contactmetingen is cruciaal voor een succesvolle CX-strategie.
We helpen organisaties om vanuit de klant en het merk de drivers voor emotionele en functionele beleving in beeld te brengen, kwantitatief en impactvol aan te tonen en zo een consistent meethuis in te richten en te implementeren.
We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.