Niet alleen in commerciële organisaties, maar ook in non-profit organisaties in de zorg en het onderwijs ontwikkelt de Customer Journey zich in toenemende mate van (slechts) een ‘methode’ tot dé centrale propositie en zelfs tot een organiserend principe. Om die reden ontstaat bij steeds meer organisaties de behoefte om Customer Journeys op continue basis te structureren, valideren, onderhouden en innoveren. Altuïtion helpt deze organisaties daarbij.
Vragen die in deze context spelen, zijn onder andere:
Het gezamenlijk beantwoorden van deze vragen en het organiseren van de oplossingen is wat wij verstaan onder Customer Journey Management.
Altuïtion is in Nederland marktleider op het gebied van Customer Experience (CX) en Customer Journey Management. Met ruim 20 jaar ervaring op het gebied van CX-tools, CX-methodieken, CX-vaardigheden, CX-programma’s en CX-competentieontwikkeling (wat we opgeteld ‘het bouwen van 9+ organisaties’ noemen) helpen we organisaties bij het opzetten van Customer Experience in de operatie, tactiek en bij de doorvertaling in de strategie.
Doelstellingen van Customer Journey Management met Altuïtion kunnen zijn:
Met ondersteuning van Altuïtion geven organisaties concreet invulling aan hun Customer Excellence-strategie aan de hand van een scherpe roadmap for change, en weten zij de emotionele connectie met de klant te maken.
We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.