Sluiten
Word jij ook Advanced Customer Experience Management Master™?

Inmiddels kennen we in Nederland een grote community van CX- en EX-professionals. Veel organisaties zetten stappen op de welbekende CX-maturiteitsladder. Deze ontwikkelingen in het vakgebied brengen nieuwe uitdagingen en vraagstukken met zich mee. Hoe neem ik mijn organisatie mee in het strategische belang van CX? Wat is er nodig om naar de volgende maturiteitsfase te groeien? Hoe zet een cultuurverandering in gang en houden we deze levend? Hoe versterken we de relatie tussen CX & EX? Hoe zet een geïntegreerd meethuis 2.0 op? Hoe krijg en houd ik het klant(belevings)denken levend, breed in mijn organisatie?

Aan de hand van de pijlers van het CXPA-model vinden we samen in het Advanced Customer Experience Management Master™-programma antwoorden op deze vragen door CX- en EX-kennis te delen en samen verder te ontwikkelen. We helpen jou om jouw organisatie (en alle deelnemers elkaars organisaties) verder te professionaliseren in dit mooi(st)e vakgebied.

Voor wie?

Het Advanced Customer Experience Management Master™-programma is o.a. bedoeld voor:

  • CCXP-professionals en CXPA-leden;
  • Kopgroep Customer Experience Management-leden;
  • Deelnemers van bijvoorbeeld de opleidingen Customer Journey ESPE™ Master en Customer Journey Deskundige van Altuïtion;
  • Deelnemers van CX-opleidingen (ook CX Masterclass en CX Leadership Masterminds) van andere toonaangevende aanbieders;
  • Alle andere stevige CX- en EX-managers met meer dan 5 jaar ervaring.

Kortom, voor alle advanced en senior CX- en EX-professionals die hun organisatie verder willen helpen professionaliseren in het vakgebied en echt volgende stappen willen zetten.

Wat we beloven
  • Gestructureerd werken aan en verdiepen van alle pijlers van het CXPA-model;
  • Training en challenges van pure – best in class – specialisten uit Nederland;
  • State of the art content;
  • Boordevol inspirerende best practices;
  • Leer van je eveneens (zeer) ervaren CX- en EX-peers;
  • Inhoud afgewisseld met intervisiemomenten;
  • Je bouwt parallel aan een concrete strategische CX-Roadmap voor je organisatie.

Goed te weten: waar in dit programma niet de focus op ligt, is persoonlijk CX-leiderschap. Ook de waardevolle intervisiemomenten zullen dus over de as van de inhoud gaan.

Stephan van Slooten
Managing Partner

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.





    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.