Sluiten
De aanpak

Fris, eerlijk, innovatief, inhoudelijk scherp en gericht op aantoonbare resultaten

Bij Altuïtion werken zo’n 25 door de wol geverfde consultants op het gebied van customer experience, employee experience en brand experience met minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in verandertrajecten met een grote mate van klant-/teamparticipatie. We zijn fris, eerlijk, innovatief, inhoudelijk scherp en gericht op aantoonbare resultaten. Onze Engagement Engineers en ‘9+ klantveranderaars’ beschikken over een complete toolkit met uiteenlopende CX- en EX-methodieken en -tools, maar ook interventie- en veranderaanpakken. Zij voelen zich thuis in zowel middelgrote als grote (complexe) organisaties en staan bekend om een open, empathische, motiverende en mensgerichte aanpak.

Stephan van Slooten

Managing Partner

‘’In co-creatie met opdrachtgevers een 9+ dienstverlening ontwikkelen is voor mij werk én hobby. Nooit meer vrije tijd? Het tegenovergestelde!''

Danique Veeneman

Managing Consultant

"Altuïtion is voor mij hospitality in het kwadraat"

Ben jij die topper?

Werken bij Altuïtion?

We hebben op dit moment 3 vacatures!

Wil jij dagelijks werken met onze klanten aan het ontwikkelen van ervaringen die het leven van klanten mooier, makkelijker, leuker en bijzonderder maken

Wilfred Achthoven

Managing Partner

"Ik beleef me helemaal gek elke dag en met veel plezier!"

Hilde van Baal

Managing Consultant

"Ik ontdek elke dag de wereld van de klant"

Marcel Aalders

Managing Consultant

"Don’t tell me you’re funny, but tell me your joke"

Anne Smits

Senior Consultant

"Bij het spelen van spelletjes gaat het niet alleen om het doel: winnen of verliezen, juist de gezamenlijke ervaring en emotie maken het memorabel"

Marjolein Mens

Senior Consultant

"Met de juiste strategie, teamwork en gezamenlijke acties draaien we samen de sleutel om naar 9+ succes"

Luc Kleijnen

Senior Consultant

"Om te verbeteren moet je blijven trappen"

Anne-Florine Holtrigter

Consultant

Merel Bakermans

Senior Consultant

"Succes behalen met teams, dat is voor mij pas echt topsport!"

Lieke de Schipper

Senior Consultant

Maartje Mutsaers

Consultant

"Met de juiste ingrediënten creëren we samen een 9+ beleving!"

Lasse Goud

Senior Consultant

"EX & CX zijn voor mij als kitesurfen: het is een kwestie van in balans blijven op het water, niet vallen, maar vooral ook het lef hebben om hoog te springen voor klanten en medewerkers!"

Marieke Smeets

Consultant

"Altijd in ontwikkeling"

Annemarie Baudoin

Management Support

"Teamwork makes the dream work!"

Rien Brus

Managing Consultant

"Het mooiste cadeau dat je een klant kunt geven is echte aandacht" (maar een fles wijn doet het ook altijd goed!)

Janine Himpers

Senior Consultant

“Het geheim van balans is meebewegen op de golven van het leven”

Aïsha Langerak

Medior Consultant

"Met de juiste strategie kunnen we samen winnen!"

Jeroen Stoot

Medior Consultant

"Mijn sleutel tot het creëren van 9+ klantbeleving? Nieuwsgierigheid en enthousiasme in elke stap!"

Joep van Rensch

Associate

"Echt goede klantinzichten breken dwars door vastgelopen bedrijfsdiscussies heen!"

Peter Stroink

Associate

"Optimaliseren van CX en EX vereist merk-waardige communicatie, een scherpe positionering en uitstekende reputatie."

Paul Mutsaers

Associate

Valerie Vafi

Founder CX recruitment agency

"Behandel de ander zoals de ander behandeld wil worden"

Paul Koopman

Associate

Wim Buedts

Associate

"Revealing and unraveling emotions is not a science, merely an art"

Rob Brosens

Associate

"Wat je allemaal hoort en leert van klanten als je echt oprecht (door)vraagt! Elke keer (toch) weer een openbaring.... ook voor de klanten zélf!"

Albert Gast

Associate

"Het gaat om ritme, dynamiek en het leggen van de juiste accenten"

Pascale Roubroeks

Associate

"Het creëren van een positieve impact is een belangrijke drijfveer voor mij in mijn werk en privé."

Maayke Fluitman

Associate

"Food for thought"

Hilde van Gestel

Associate

"CX kennis delen, inspireren en samen praktisch maken zodat het denken en werken vanuit de klant ook voor jou en jouw organisatie een tweede natuur wordt. Daar word ik blij van."

Audrey Buijs

Marketing & Sales Support

"Make the customer the hero of your story"

Erica Kroese

Associate

“Klantbeleving is als duiken: met vertrouwen de diepte ingaan, zodat je echt kunt ontdekken wat er toe doet”

Martina Kosten-Smit

Management Support

"9+ ondersteuning op de achtergrond"