Stephan van Slooten
Managing Partner
‘’In co-creatie met opdrachtgevers een 9+ dienstverlening ontwikkelen is voor mij werk én hobby. Nooit meer vrije tijd? Het tegenovergestelde!''
Bij Altuïtion werken zo’n 25 door de wol geverfde consultants op het gebied van customer experience, employee experience en brand experience met minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in verandertrajecten met een grote mate van klant-/teamparticipatie. We zijn fris, eerlijk, innovatief, inhoudelijk scherp en gericht op aantoonbare resultaten. Onze Engagement Engineers en ‘9+ klantveranderaars’ beschikken over een complete toolkit met uiteenlopende CX- en EX-methodieken en -tools, maar ook interventie- en veranderaanpakken. Zij voelen zich thuis in zowel middelgrote als grote (complexe) organisaties en staan bekend om een open, empathische, motiverende en mensgerichte aanpak.
‘’In co-creatie met opdrachtgevers een 9+ dienstverlening ontwikkelen is voor mij werk én hobby. Nooit meer vrije tijd? Het tegenovergestelde!''
Wil jij dagelijks werken met onze klanten aan het ontwikkelen van ervaringen die het leven van klanten mooier, makkelijker, leuker en bijzonderder maken
"Bij het spelen van spelletjes gaat het niet alleen om het doel: winnen of verliezen, juist de gezamenlijke ervaring en emotie maken het memorabel"
"Met de juiste strategie, teamwork en gezamenlijke acties draaien we samen de sleutel om naar 9+ succes"
"EX & CX zijn voor mij als kitesurfen: het is een kwestie van in balans blijven op het water, niet vallen, maar vooral ook het lef hebben om hoog te springen voor klanten en medewerkers!"
"Het mooiste cadeau dat je een klant kunt geven is echte aandacht" (maar een fles wijn doet het ook altijd goed!)
"Mijn sleutel tot het creëren van 9+ klantbeleving? Nieuwsgierigheid en enthousiasme in elke stap!"
"Echt goede klantinzichten breken dwars door vastgelopen bedrijfsdiscussies heen!"
"Optimaliseren van CX en EX vereist merk-waardige communicatie, een scherpe positionering en uitstekende reputatie."
"Wat je allemaal hoort en leert van klanten als je echt oprecht (door)vraagt! Elke keer (toch) weer een openbaring.... ook voor de klanten zélf!"
"Het creëren van een positieve impact is een belangrijke drijfveer voor mij in mijn werk en privé."
"CX kennis delen, inspireren en samen praktisch maken zodat het denken en werken vanuit de klant ook voor jou en jouw organisatie een tweede natuur wordt. Daar word ik blij van."
“Klantbeleving is als duiken: met vertrouwen de diepte ingaan, zodat je echt kunt ontdekken wat er toe doet”