Sluiten
Wil jij dat jouw organisatie klantgerichter wordt en efficiënter samen gaat werken?

Denk dan eens aan onze customer journey methodiek en framework. Hiermee krijgt jouw organisatie handvatten om de verschillende journeys in jouw organisatie overzichtelijk in kaart te brengen, hoe deze met elkaar gerelateerd zijn en hoe ze gebruikt kunnen worden. Aan de hand van de Customer Journey methodiek ontwikkel je het framework en aanvullende templates die je helpen om efficiënt en eenduidig met journeys aan de slag te gaan. Het framework helpt je ook om gestructureerder te werken aan het verbeteren van journeys, verwarring te verminderen (er is een mogelijkheid om eigenaarschap aan journeys te koppelen) en inzichten, kansen en oplossingen in een overzicht weer te geven.

Wat is onze visie op Customer Journey methodiek en framework?

Wij zien een Customer Journey Framework als een van de startpunten om organisaties te structureren en efficiënt in te richten. Het framework maakt inzichtelijk welke journeys er zijn in organisaties en hoe deze verbeterd kunnen worden. Het opent het gesprek rondom eigenaarschap van journeys, zodat prioriteiten beter gesteld worden en afspraken concreter vastgelegd worden.

Waarom Altuïtion?

Het opzetten van een customer journey methodiek en framework betekent voor organisaties vaak een kleine transformatie. Het vraagt anders naar organisaties en afdelingen te kijken en anders te samenwerken. Wij van Altuïtion zetten met jullie een CJ framework en methodiek op, zodat het aansluit bij jouw organisatie en breed gedragen wordt binnen de organisatie. We zorgen voor creatie, adoptie en activatie van het framework zodat de verschillende afdelingen zich samen eigenaar voelen. Wat in de ene organisatie werkt is niet altijd een succesrecept voor een andere. Met onze expertise in verschillende sectoren en volwassenheidsniveaus van organisaties kunnen we helpen bij specifieke vraagstukken en komen we graag deze zoektocht omtoveren tot een klantreis transformatie.

Anne Smits
Senior Consultant

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.