Sluiten
Wat is een CX North Star?

Het ontwerpen van een CX-strategie en bijbehorend veranderverhaal past in elke fase van CX volwassenheid. Wanneer je al een aantal essentiële stappen hebt gezet rondom het organiseren van klantbeleving in jouw organisatie, en je klaar bent om klantgerichtheid écht op de kaart te zetten. Of misschien is CX nieuw binnen jouw bedrijf en sta je nog aan de start van jullie reis. Een aansprekend veranderverhaal waarin je een droom – de CX North Star – beschrijft helpt om intern alle collega’s te activeren om vanuit eigen rol en enthousiasme bij te dragen. Een bijbehorende CX-strategie vertaalt concreet hoe je die droom kunt bereiken.

 

Waarom Altuïtion?

Bij Altuïtion geloven we dat emotionele klantbeleving dé enige lange termijn onderscheidende factor is voor organisaties. Daarom is een vertaling hiervan in een duidelijke strategie en veranderverhaal essentieel. 

Marjolein Mens
Senior Consultant

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.