Een medewerkers- of partnerbelevingsspiegel is een aanvulling op een customer journey traject. Nadat klanten zijn gesproken en hun klantreis duidelijk in kaart is gebracht biedt Altuïtion de mogelijkheid voor een medewerker- of partnerbelevingsspiegel. Hierin interviewt Altuïtion medewerkers of partners die betrokken zijn in de customer journey. Tijdens deze interviews gaan we in op hoe zij de episodes en interactiepunten in de customer journey ervaren. Zo leer je hoe de klantbeleving tot stand komt en wat er nodig is voor medewerkers en/of partners om deze op een andere manier in te vullen. Kortom, het combineren van een customer journey met een medewerkers- of partnerbelevingsspiegel helpt jouw organisatie om de klantbeleving effectiever en meer uitgebalanceerd te managen.
Wanneer je streeft naar een dieper inzicht in waarom de klantbeleving is zoals die is en hoe deze tot stand komt, raden wij het toevoegen van een medewerkers- of partnerbelevingsspiegel aan het traject aan. De belevingsspiegel biedt waardevolle aanvullende inzichten om de belevingswereld van de medewerkers of partners en de doelgroep bij elkaar te brengen, waarop initiatieven kunnen worden bedacht en ondernomen. De rapportage van de customer journey wordt met de inzichten die voortkomen uit de medewerkers- of partnerbelevingsspiegel verrijkt. Dit draagt bij aan een succesvolle implementatie en adoptie van 9+ concepten.
We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.