Klanten en medewerkers echt begrijpen
Wordt er echt geluisterd naar klanten en medewerkers en is er een gedeeld begrip over de gedachten, gevoelens, wensen, ervaringen, onuitgesproken verwachtingen en (emotionele) behoeften?
Wordt er echt geluisterd naar klanten en medewerkers en is er een gedeeld begrip over de gedachten, gevoelens, wensen, ervaringen, onuitgesproken verwachtingen en (emotionele) behoeften?
Klanten begrijpen is onderdeel van CXPA
De basis van elke 9+ organisatie is klantinzicht en doorlopend luisteren naar klanten, van hoog tot laag in de organisatie. Kwalitatief onderzoek is daarbij de beste methode om te ontdekken wat naast de bewuste ook de onbewuste behoeften van klanten en hun emotionele belevingen zijn. We helpen onze opdrachtgevers om de gedachten, gevoelens, wensen, ervaringen, verwachtingen en (emotionele) behoeften van klanten en medewerkers echt te leren begrijpen en in kaart te brengen. En we bieden de mogelijkheid organisaties op te leiden in deze bijzondere vormen van onderzoek.
Naast het verkrijgen van diepe inzichten is het in gesprek zijn met klanten en medewerkers voor alle niveaus in een organisatie van groot belang om Customer Experience Management voortdurend te voeden. Altuïtion biedt verschillende vormen aan om organisaties hierbij te ondersteunen, denk bijvoorbeeld aan Klantarena’s.
Klanten begrijpen in de praktijk
We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.