Sluiten

Naast onze diensten op de pijlers van het CXPA-model, is competentieontwikkeling al jaren een kernactiviteit van Altuïtion. Niet alleen verzorgen we veel incompany-opleidingen en workshops, ook verzorgen we gastdocentschappen op het CX-vakgebied – onder meer aan de Nyenrode Business School, de AOG School of Management, de School for Customer Management en diverse HBO-opleidingen.

Ons aanbod

Op dit moment bieden we de volgende opleidingen aan, die ook als in company-variant kunnen worden georganiseerd.

  • Integraal Customer Experience Management-programma
  • Summercourse CEM / Klantbeleving
  • Opleiding Customer Journey ESPE™ Master (Meerdaagse opleiding met 5 blokken: Scope en processen, Belevingsonderzoek, Analyse Momenten van de Waarheid en emotionele klantbeleving, 9+ Ideegeneratie en Ontwikkelen en Implementeren 9+ concepten)
  • Masterclass Customer Journey (meerdaagse opleiding)
  • Masterclass Employee Journey (twee dagdelen)
  • Masterclass Impactvolle Customer Experience (meerdaagse opleiding)
  • 9+ Inspiratie & Awareness Workshop Management (halve dag)
  • 9+ Inspiratie & Awareness Workshop medewerkers en teamleiders (halve dag)
  • 9+ Masterclass (een complete dag)
  • Training Empathisch Luisteren™ (meerdaagse training)
  • Retentietraining en -coaching (meerdaagse training)
  • Training toepassen Belevingsklassiekers™
  • Training belevingsinterviews
  • Opleiding Customer Experience Management in samenwerking met Rijksuniversiteit Groningen
Stephan van Slooten
Managing Partner

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.