Sluiten
Hart voor klant en medewerker

Wij geloven dat klanten en medewerkers loyaal zijn aan organisaties en merken die niet alleen efficiënte oplossingen bieden, maar hen vooral laten voelen dat ze ertoe doen en begrijpen wat zij persoonlijk nodig hebben.

Veel bedrijven focussen op het verbeteren van hun processen en systemen, maar blijven steken op een waardering van een 7 of 8. Ze richten zich op de functionele beleving, maar missen vaak het oprechte contact. De échte winst ligt in het creëren van betekenisvolle 9+ ervaringen die klanten en medewerkers raken. Pas dan ontstaat er een emotionele band die niet alleen zorgt voor blije klanten en medewerkers, maar ook voor betere resultaten en een sterkere marktpositie.

Met onze wetenschappelijk onderbouwde strategieën helpen we organisaties om deze stap te zetten. Zowel richting de klant als ook binnen de eigen organisatie. Dat begint bij goed luisteren en écht begrijpen wat klanten en medewerkers beweegt. Als uitvinders van de 9+ filosofie en pioniers op het gebied van Customer Experience in Nederland weten we als geen ander hoe je de stap maakt ‘van hoofd naar hart’.

Wij zetten ons elke dag in om organisaties de stap naar hoofd én hart te laten maken. Zodat zij loyalere relaties opbouwen met zowel hun klanten als medewerkers. Het is onze passie om organisaties uit te helpen groeien tot succesvolle 9+ organisaties die in staat zijn een emotionele verbinding te creëren vanuit het hart.

Dit zorgt voor enthousiaste klanten en bezielde medewerkers, en zo maken we samen ook de wereld een stukje vriendelijker. Sluit je je bij ons aan?

Stephan van Slooten
Managing Partner

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.