Wij geloven dat klanten en medewerkers loyaal zijn aan organisaties en merken die niet alleen efficiënte oplossingen bieden, maar hen vooral laten voelen dat ze ertoe doen en begrijpen wat zij persoonlijk nodig hebben.
Veel bedrijven focussen op het verbeteren van hun processen en systemen, maar blijven steken op een waardering van een 7 of 8. Ze richten zich op de functionele beleving, maar missen vaak het oprechte contact. De échte winst ligt in het creëren van betekenisvolle 9+ ervaringen die klanten en medewerkers raken. Pas dan ontstaat er een emotionele band die niet alleen zorgt voor blije klanten en medewerkers, maar ook voor betere resultaten en een sterkere marktpositie.
Met onze wetenschappelijk onderbouwde strategieën helpen we organisaties om deze stap te zetten. Zowel richting de klant als ook binnen de eigen organisatie. Dat begint bij goed luisteren en écht begrijpen wat klanten en medewerkers beweegt. Als uitvinders van de 9+ filosofie en pioniers op het gebied van Customer Experience in Nederland weten we als geen ander hoe je de stap maakt ‘van hoofd naar hart’.
Wij zetten ons elke dag in om organisaties de stap naar hoofd én hart te laten maken. Zodat zij loyalere relaties opbouwen met zowel hun klanten als medewerkers. Het is onze passie om organisaties uit te helpen groeien tot succesvolle 9+ organisaties die in staat zijn een emotionele verbinding te creëren vanuit het hart.
Dit zorgt voor enthousiaste klanten en bezielde medewerkers, en zo maken we samen ook de wereld een stukje vriendelijker. Sluit je je bij ons aan?
Veel organisaties zijn best blij met een score van een ruime 7 of kleine 8 voor hun klant- of medewerkerstevredenheid. “We doen het best goed, want ze zijn toch tevreden” is dan het denken. Maar is dat wel zo? Het wetenschappelijk onderbouwde antwoord op deze vraag is: Nee! Amerikaans onderzoek (Harvard Business Review, 1995) levert het interessante inzicht dat ‘tevreden’ klanten in de regel vaak vooral onverschillige klanten zijn omdat je doet wat ze van je verwachten, niks meer en niks minder. Pas als er sprake is van een (zeer) hoge mate van tevredenheid (een cijfer van meer dan 9 op een schaal van 10) blijken klanten echt betrokken te raken bij jouw organisatie.
Daarom zeggen wij: een voldoende is eigenlijk een onvoldoende en kijk waar in jouw klant- of medewerkersreis een 9+ te halen is! En nee, dit betekent niet dat jouw organisatie altijd en overal een 9+ moet scoren! Zeker niet. Het geeft aan dat je moet leren inspelen op de onderliggende emotionele wensen en behoeften van je klant en medewerker op de cruciale momenten die er het meest toe doen. In onze taal: niet overal een 9+ van de klant of medewerker, maar overall een 9+ van de klant of medewerker ontvangen.
Wij helpen organisaties bij het maken van deze paradigmaverandering, zowel in denken als doen.
We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.