Sluiten

Een intensieve incompany-opleiding van 6 dagen die professionals (denk aan CX-, Marketing-, HR-, Operations-, IT-, Facility- of Klantenservice-managers) transformeert tot ‘regisseur van optimale klantbeleving’. Gebaseerd op een combinatie van de nieuwste wetenschappelijke managementkennis en praktijkkennis van organisaties die klantbeleving al tot een vergevorderd niveau hebben gebracht. Tijdens de opleiding sparren deelnemers met de besten op het vakgebied van Customer Experience, en dat op 9+ locaties als Hof van Saksen.

In de loop van het programma, dat over drie maanden is verspreid, werken deelnemers aan diverse strategische cases uit de bedrijfspraktijk en werken ze toe naar een CX-plan, CX-business case en road map voor de eigen (9+) organisatie. Methodes als Creative Design Thinking en Business Model Canvas helpen deelnemers leren hoe creativiteit en innovatie kan worden toegepast in nieuwe klantinteracties. Samen met de docenten en de andere deelnemers van klantgerichte organisaties verkrijgen deelnemers handvatten voor alle stappen in het veranderproces: WHY, HOW, ACT en TRANSFORM.

Deze opleiding wordt aangeboden in samenwerking met Rijksuniversiteit Groningen.

Stephan van Slooten
Managing Partner

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.





    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.