Ontwerpen en inrichten van een klantcentrale 9+ strategie
Is de organisatiestrategie gericht op het realiseren van een optimale klantbeleving, en is dit ook vertaald naar de klantbeleving die medewerkers in de organisatie moeten bieden?
Is de organisatiestrategie gericht op het realiseren van een optimale klantbeleving, en is dit ook vertaald naar de klantbeleving die medewerkers in de organisatie moeten bieden?
Onderdeel van CXPA
Alles begint en eindigt met een klantgedreven strategie. Met de overtuiging, intentie en het concrete plan van aanpak om zich te ontwikkelen tot een klantcentraal bedrijf en een sterk merk. Niet alleen op papier en in abstracte termen, maar doorvertaald in concrete doelen en gedrag van (alle) medewerkers, in lijn met de merkstrategie. We zien te vaak organisaties waarbij alle medewerkers weliswaar volmondig staan achter de strategische klantgedreven ambities van de organisatie, maar waarin zij nauwelijks een beeld hebben wat hun persoonlijke bijdrage is in de realisatie hiervan. Oftewel te weinig spelers in het veld en teveel toeschouwers aan de zijlijn.
Wij helpen organisaties met het niet alleen formuleren maar ook levend maken en houden van klantgedrevenheid in het dagelijkse denken en doen dwars door de hele organisatie. Zodat iedereen een rol heeft en pakt in het waarmaken van de 9+ strategie.
Klanten begrijpen in de praktijk
We vertellen je graag hoe jij ook een 9+ organisatie kan worden.