Onze website gebruikt cookies om onze website te verbeteren. Meer informatie
Sluit dit venster

Je merk- en klantbeleving tot leven brengen

Activeer je merk-waardige klantreis binnen én buiten


Wanneer je weet hoe je je merkstrategie naar klantbeleving omzet en je klantbeleving meer merk-waardig maakt, is het zaak dit te vertalen naar een plan en roadmap. Hierin leggen we precies vast hoe we de beoogde beleving tot leven brengen in de eigen organisatie en activeren bij de klant en andere stakeholders.


Als startpunt is het cruciaal eerst de tijd te nemen voor de adoptie en activatie van het ontwerpen en achterliggende inzichten van merk-waardige klantreis zelf, zodat alle medewerkers hetzelfde beeld hebben en werken vanuit dezelfde merk- en klantvisie. Hier wordt nog weleens te snel overheen gestapt in de wens te snel te gaan.

Intern moet de beoogde branded experience worden geladen door en voor het management, medewerkers en niet te vergeten ook de samenwerkingspartners. We maken niet alleen de vertaalslag naar CX, maar zeker ook naar de Employee Experience (EX), zodat ook deze naadloos aansluit op hoe het merk buiten waargemaakt wordt.

Extern laten we het merk leven met een heldere meerjaren-campagnestrategie gericht op nieuwe klanten en bepalen we hoe bestaande klanten het gaan ervaren. Hierin ruim aandacht voor en dienstverlening op 9+ niveau, mogelijk nieuwe serviceconcepten en verdienmodellen, merkcampagnes, brand utilities en (digitale) marketing- en e-Commerce-activiteiten.

   

 

Customer Journey Management


Samen succesvol sturen op customer excellence


Lees verder

Customer Journey
Making


Onderscheidende, relevante en impactvolle experiences  


Lees verder

Customer Journey
Mining


Fact-based Customer Journey Management


Lees verder

Klantcases

Apenheul

Bekijk case

Rabobank

Bekijk case



Meer klantcases

Wilt u een 9+ organisatie worden en excelleren in emotionele klant- en medewerkersbeleving?

We kunnen u hier alles over vertellen en geven graag antwoord op al uw vragen!

Neem contact met ons op Ik mail mijn vraag

Elke 9+ ervaring
vergroot het enthousiasme en het succes.

- Stephan van Slooten, Managing Partner

Ik beleef me helemaal gek elke dag en met veel plezier!

- Wilfred Achthoven, Managing Partner